IV Przerwa na Czytanie

 13 maja 2019 roku 325 uczniów i 19 nauczycieli, rodziców i pracowników obsługi wzięło udział w ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w liczbie osób czytających w tym samym czasie. ,, IV Przerwa na czytanie” to pomysł na promocję czytelnictwa, pokazanie uczniom, że czytanie jest ciekawe, a książka powinna nam towarzyszyć w różnych miejscach i sytuacjach.  W klasach młodszych dzieciom czytali starsi uczniowie, rodzice, bibliotekarz. Dobry przykład dała też młodzież, dyrekcja, kadra pedagogiczna i pracownicy obsługi włączając się w tą akcję.

Wszystkim serdecznie dziękujemy. Akcja realizowana w ramach kampanii społecznej ,,Cała Polska czyta dzieciom”.

Kategorie wpisu: Aktualności

Napisz komentarz


Zapraszamy do SP 1

Zapraszamy do SP 1

Zapisy do klasy pierwszej i oddziałów przedszkolnych trwają.

Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze

Informacja o wyborze oferty na zakup, dostawę i montaż urządzeń […]

Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci

 Informacja z otwarcia ofert – „Likwidacja barier w Szkole Podstawowej […]

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019

ZAPYTANIE OFERTOWE N

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych posiadających […]

Przetarg nieograniczony – „Likwidacja barier w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Dostosowanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych”

Przetarg nieogranicz

Załączniki: Załącznik nr 9 – Projekt budowlany – branża architektura, […]

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019

ZAPYTANIE OFERTOWE N

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych posiadających […]

Przetarg nieograniczony – „Likwidacja barier w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Dostosowanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych”

Przetarg nieogranicz

Załączniki: Załącznik nr 9 – Projekt budowlany – branża architektura, […]

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w SP 1

Wczesne wspomaganie

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w SP 1 – wnioski dostępne […]